Osvrt na Muzički festival Dani Avde Smailovića

Muzički festival Dani Avde Smailovića, održan od 1. do 5. juna 2015. godine u novom Multimedijalnom centru Prijeko u Visokom, započeo je jedno novo poglavlje kulturnih dešavanja u gradu Visoko. Profesor magistar Avdo Smailović je jedna od najznačajnijih ličnosti Visokog XX. stoljeća, a samim time i Bosne i Hercegovine. Pod motom “Musica ad hominem – Muzika za čovjeka” prvi muzički festival Dani Avde Smailovića pružio je publici muziku za dušu, onu poznatu i onu manje poznatu. Uz koncerte moderne i klasične muzike, publika je uživala u promociji knjige“Sevdalinka – alhemija duše” prof.dr. Esada Bajtala kao i u razgovoru o muzičkim trendovima današnjice na muzičkoj tribini u sklopu festivala.

Pogledajte video emisiju muzički festival Dani Avde Smailovića:

Sažetak – infobilten prvog muzičkog festivala Dani Avde Smailovića možete pročitati OVDJE

Pogledajte i fotogaleriju svih pet dana festivala OVDJE

Generalni pokrovitelj muzičkog festivala Dani Avde Smailovića je bila OPĆINA VISOKO, a pokrovitelji i partneri festivala su bili:
VISPAK d.d. Visoko, Sarajevo osiguranje – podružnica Visoko, VGT osiguranje Visoko, Brovis d.d. Visoko, Pizzeria Milano Visoko, Otrant-šped Visoko, Firing d.o.o. Visoko, Muzuri d.o.o. Visoko, Secom d.o.o. Visoko, Lombardini servis Visoko, Franjevačka klasična gimnazija Visoko, Ugarak – produkt Visoko, Franjevačka teologija Sarajevo, Nerzz-Bešlagić Visoko, Provis graphic Visoko i Veterinarska stanica Visoko.

Medijski pokrovitelji festivala: Radiotelevizija Visoko, Televizija ViNet, MagazinPlus Visoko, portal visoko.co.ba, portal vipromo.ba, portal ban.ba, kaportal.ba, portal svjetlorijeci.ba,portal ilijas.info, portal breza-x.com, portal e-novosti, Novinska agencija PATRIA, List Naša Riječ, Dnevni list, RSG radio, Federalni radio i BHRadio1.

bartolomejstankovic.com

Show More